Asistent back-office

Středočeský kraj - Kladno

Plný úvazek

Popis pracovní nabídky

  • Spolupráce s obchodníky na přípravě nabídek
  • Správa dokumentace (zákazníci, dodavatelé, certifikace výrobků)
  • Příprava reportingu (pravidelného i ad-hoc) pro obchodního ředitele a vedení
  • Poradenství zákazníkům v oblasti produktů a obchodních podmínek
  • Komunikace s ostatními odděleními (logistika, finance, nákup)
  • Udržování správnosti dat v interních systémech

 

Nabízíme

  • Bonusovou složku k základní mzdě založenou na osobním výkonu
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Příjemný kolektiv spolupracovníků
  • Dlouhodobou perspektivu
  • Nástup možný ihned

Požadujeme

  • SŠ vzdělání, ideálně předchozí praxe na podobné pozici
  • Velmi dobrá komunikace, pečlivost, orientace na detail
  • Pokročilá znalost MS Excel (funkce, kontingenční tabulky, práce s daty)
  • Kvalitní time-management, vč. stanovení priorit
  • Zákaznický přístup, schopnost reagovat na požadavky
  • Výhodou znalost systému SAP

Kontaktní osoba
Ivo Vašek

Máte zájem o pozici:


Asistent/ka back office

Neváhejte nás kontaktovat!

Životopis

Nad rámec tohoto prohlášení jsem se rozhodl(a) a jsem srozuměn s možností toto rozhodnutí kdykoliv odvolat, že: